کد خبر: 251282
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۵

کامیونت آرنا پلاس

در این مقاله به تحلیل کامیونت آرنا پلاس با ظرفیت ۶ تن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید تا اطلاعات و دانش خود را درباره این کامیونت جدید و کارآمد افزایش دهیم. کامیونت آرنا پلاس در واقع نسخه به‌روز شده‌ای از کامیونت آترین پلاس است که توسط شرکت ایران خودرو دیزل تولید و مونتاژ می‌شود.

شرکت ایران خودرو دیزل در اسفند ماه ۱۴۰۱ به معرفی این خودرو پرداخت و از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱، پیش فروش آن را آغاز کرد. این شرکت فعالیت خود را با نام "خاور" شروع کرد و در سال ۱۳۴۳ به دلیل نیاز روز افزون به خودرو و کمبود وسایل نقلیه در ناوگان حمل و نقل و ترانزیت کشور، اقدام به راه‌اندازی سالن‌های جدید و تجهیز خطوط تولید خود نمود.

با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد کامیونت آرنا پلاس، این خودرو به عنوان یک انتخاب مناسب برای کسب‌وکارها و حمل و نقل بار در میان خودروهای تجاری شناخته می‌شود.

بررسی کامیونت آرنا پلاس 6 تن

کامیونت آرنا پلاس یکی از گزینه‌های برتر در بازار خودروهای تجاری محسوب می‌شود. با طراحی مدرن و جذاب، این کامیونت در دنیای کامیونت‌های تجاری به خوبی می‌درخشد. چراغ‌های جلو با فرم عمودی و زاویه‌دار، جلوه‌ای منحصر به فرد به نمای جلوی کامیونت آرنا پلاس می‌بخشند و به‌طرز هنرمندانه‌ای از دو طرف جلوپنجره را احاطه کرده‌اند. جلوپنجره با خطوط برجسته نقره‌ای، حس قدرت و استحکام را منتقل می‌کند و شیشه جلوی بلند با نوار مشکی که شامل عبارت IKD CO (مخفف شرکت ایران خودرو دیزل) است، طراحی این خودرو را تکمیل می‌نماید.

کامیونت آرنا پلاس با قابلیت حمل بار تا تناژ ۶ تن به بازار عرضه می‌شود و تحت‌پوشش موتور قدرتمند کامینز آمریکایی قرار دارد. این موتور ۴ سیلندر توربو دیزل با حجم ۳.۸ لیتر، ۱۵۴ اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر را تولید می‌کند. گیربکس این کامیونت از برند معتبر ZF، شامل شش دنده جلو و یک دنده عقب می‌باشد. این ویژگی‌ها دست به دست هم می‌دهند تا راننده تجربه‌ای راحت و دلپذیر از رانندگی با کامیونت آرنا پلاس داشته باشد.

آینه‌های بزرگ و وسیع این کامیونت دید خوبی برای راننده فراهم می‌آورد و همچنین امکان نصب دوربین ۳۶۰ درجه به‌صورت سفارشی بر روی پایه آن‌ها وجود دارد. دقت و مونتاژ بی‌نقص کامیونت آرنا پلاس، یکی از نقاط قوت آن به شمار می‌آید که در صنعت خودروسازی ایران کمتر دیده می‌شود.

توجه : برای ثبت نام کامیونت کاما می توانید با کارشناسان فروش شرکت دیزلیران در تماس باشید.

کامیونت آرنا پلاس

آرنا پلاس به سبب طول بارگیری مناسب، امکان نصب انواع کاربری‌ها را فراهم می‌آورد؛ از بارهای فلزی و سقف‌دار چادری تا کفی جرثقیل‌دار، بالابر و حمل زباله پرس. طول بیشتر شاسی این کامیونت (۷ متر و ۲۰ سانتی‌متر) به آسانی می‌تواند به افزایش طول بارگیری کمک کند و وزن خالص ۲۹۰۰ کیلوگرمی آرنا پلاس نسبت به رقبای خود ۱۵۰ کیلوگرم سبک‌تر است. این ویژگی‌ها سبب می‌شود که کامیونت آرنا پلاس در تناژ ناخالص ۶ تن خود، باری بیشتر از سایر کامیونت‌های هم‌رده‌اش را جابجا کند.

سیستم تعلیق کامیونت آرنا پلاس نیز ترکیبی از فنر تخت با کمک فنر هیدرولیک در جلو و عقب است که راحتی و پایداری آن را در حین حرکت تضمین می‌کند. همچنین سایز تایرهای این کامیونت ۲۱۵/۷۵R17.5 است که به بهبود عملکرد و ایمنی آن کمک می‌کند.

به‌این‌ترتیب، کامیونت آرنا پلاس با ترکیب طراحی جذاب، قدرت بالا و قابلیت حمل بار فوق‌العاده، به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها در نواحی تجاری و صنعتی شناخته می‌شود و تمامی نیازهای مشتریان را به طور کامل پاسخگو است. اگر به دنبال یک کامیونت کارآمد و باکیفیت هستید، کامیونت آرنا پلاس انتخابی ایده‌آل برای شما خواهد بود.

امکانات کامیونت آرنا پلاس

داخل کابین کامیونت آرنا پلاس، فضایی دلپذیر و کاربردی از طراحی و تکنولوژی مدرن به نمایش گذاشته شده است. این کامیونت با استفاده از کابین ۱.۵ خود، نه‌تنها احساس راحتی را به سرنشینان هدیه می‌دهد، بلکه امکان استفاده بهینه از فضا را نیز فراهم کرده است.

وجود دو صندلی بزرگ در دو سمت کابین و یک صندلی میانی که به‌طور حداکثری برای نشستن سه نفر طراحی شده‌اند، تجربه‌ای راحت و مطمئن را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. یکی از ویژگی‌های برجسته این صندلی‌ها قابلیت تا شدن آن‌هاست، که امکان افزایش فضای داخلی و راحتی بیشتر را در مواقع لازم ایجاد می‌کند. علاوه بر این، در پشت صندلی‌ها یک تخت خواب با راحتی مطلوب تعبیه شده است؛ این تجیهزات به رانندگان این امکان را می‌دهد که در سفرهای طولانی، استراحتی آرام داشته باشند و انرژی خود را بازیابی کنند.

از نظر ارگونومی، کابین آرنا پلاس به وضوح مناسب طراحی شده است. مانیتور و کلاستر موجود در کابین نیز با صفحه‌نمایش‌های باکیفیت و خوانا، به راننده این امکان را می‌دهند که به‌راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کند. این ویژگی‌ها به راننده کمک می‌کنند تا در حین رانندگی توجه بیشتری به جاده و اطراف خود داشته باشد و از حواس‌پرتی‌ها جلوگیری کند.

کامیونت آرنا پلاس ایران خودرو دیزل، با ارائه امکانات متنوعی که شامل فرمان هیدرولیکی HEMA، قفل مرکزی، بخاری و کولر، و چراغ‌های روز می‌شود، ترکیبی از ایمنی و راحتی را به نمایش می‌گذارد. سیستم ترمز این کامیونت نیز از تکنولوژی پیشرفته‌ای بهره می‌برد، که با فیلتر رطوبت‌گیر به بهبود کارایی کمک می‌کند.

سیستم صوتی و تصویری با کیفیت این کامیونت، سفری لذت‌بخش را برای راننده و سرنشینان فراهم می‌آورد و شیشه بالابر برقی، بوق و دوربین دنده عقب از جمله امکاناتی هستند که در حین رانندگی آسایش را افزایش می‌دهند. همچنین، وجود سوپاپ تخلیه آب مخازن باد به‌صورت اتوماتیک و دوربین دید ۳۶۰ درجه (به‌صورت آپشنال) به راننده این امکان را می‌دهد که با دقت بیشتری به اطراف خود نظارت کند.

آینه‌های کناری برقی، کلید قطع کن برق اصلی، چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، فیلتر جداکننده آب از سوخت و کروز کنترل نیز به امکانات این کامیونت افزوده می‌شوند و به امنیت و راحتی سفر کمک می‌کنند.

به‌طور کلی، کابین آرنا پلاس با طراحی هوشمندانه و امکانات کامل خود، تجربه‌ای بی‌نظیر و دلپذیر از سفر را برای کاربران فراهم می‌آورد و آن را به انتخابی مناسب برای افرادی که به حمل بار و سفرهای طولانی علاقه‌مندند، تبدیل می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =